TOIMINTASUUNNITELMA VUODELLE 2024

1. Huomioidaan alueellamme vuonna 2024 syntyvät vauvat pienellä muistamisella.

2. Kutsutaan alueellamme vuonna 2023 syntyneet vauvat perheineen yhteiseen tapaamiseen.

3. Ylläpidetään iltaperhekahvilatoimintaa ja osallistutaan tukioppilastoimintaan.

4. Järjestetään 1.-3.luokkalaisille iltapäivätoimintaa.

5. Järjestetään ainakin yksi retki tai lastentapahtuma.

6. Käynnistetään koulukiusaamisen vastainen hanke.

7. Lahjoitetaan stipendit jaettavaksi Viialan ja Myllykosken yhtenäiskoulun oppilaille (yhteensä 3kpl).

8. Olemme mukana Hyvä joulumieli ja Joulupuu Kouvola -keräysten järjestämisessä.

9. Osallistutaan alueella järjestettäville kursseille ja yhdistystapaamisiin muiden Mannerheimin lastensuojeluliiton yhdistysten kanssa.

10. Yhdistyksen sääntömääräiset kokoukset pidetään kaksi kertaa vuodessa, lisäksi hallituksen kokoukset.

11. Yhdistyksen varoja pyritään lisäämään jäsenmaksuilla,osallistumalla keräyksiin, tapahtumia järjestämällä, tuote- ja aineistomyynnillä sekä avustuksilla.

12. Yhdistys tiedottaa tapahtumista ilmoitustauluilla, internetsivuilla ja sosiaalisessa mediassa.

VAUVALAHJA

MLL:n Myllykosken yhdistys lahjoittaa toimialueellaan syntyville vauvoille harsolahjan. Lahja annetaan perheille Keltakankaan neuvolan avustuksella.

v.2018 syntyneiden tapaaminen 9.4.2019
Kuva: Stiina Kokkonen

VAUVATAPAAMINEN

Kutsumme keväisin perhekahvilaan kaikki edellisenä vuonna Myllykoskella syntyneet vauvat vanhempineen. Tapahtumassa perheillä on mahdollisuus tutustua toisiinsa, sekä paikallisyhdistyksemme toimintaan.
Lisäksi järjestämme pienen kahvitarjoilun ja arpajaiset.

Perheet saavat neuvolan kautta kutsun postitse!

Kevätretki Olgan farmille 2017

RETKET

Kesällä järjestetään vuosittain kesäretki.

Olemme käyneet mm. Duudson Parkissa, Launeen perhepuistossa, Olgan farmilla, Kilkkilän farmilla ja Orimattilan pieneläinpuistossa.

ILTAPERHEKAHVILA

Lämpimästi tervetuloa Myllykosken iltaperhekahvilaan!

To 29.2

To 28.3

To 25.4

To 30.5

Iltaperhekahvila kokoontuu klo 17-19 Keltakankaan perhekeskuksella (Keltakankaantie 8 ).

Perhekahvilassa tarjolla pientä iltapalaa, leikkiä ja askartelua.

MYLLYKOSKEN ILTAPÄIVÄKERHO

Myllykosken iltapäiväkerho kokoontuu maanantaisin klo 12-15 Yhteisötila Kamarilla (Paperitehtaantie 2, kulku sisäpihan puolelta).

MLL Myllykosken paikallisyhdistyksen iltapäiväkerho 1.-3.-luokkalaisille käynnistyy 15.1.2024.

Kerho kokoontuu maanantaisin klo 12-15 Yhteisötila Kamarilla (Paperitehtaantie 2, kulku sisäpihan puolelta). Koulujen loma-aikana kerhokin lomailee.

Kerhossa voidaan tehdä läksyjä, askarrella, pelata lautapelejä, leipoa, retkeillä tai viettää vaan kavereiden kanssa aikaa. Tarjolla on aina pientä valipalaa.

Kerhomaksu 10€/kevätkausi, tähän voi tarvittaessa ilmoittautumisen yhteydessä anoa vapautusta.

Paikkoja rajoitetusti, kerhoon mahtuu 30 lasta.
Ilmoittautumiset ja mahdolliset allergiatiedot: myllykosken.yhdistys@mll.fi

Tervetuloa mukaan!

TARVITSETKO TILAPÄISTÄ LASTENHOITOAPUA?

Voit soittaa numeroon 044 030 3301 arkisin klo 8-12, jos tarvitset kotiisi hoitajaa.

Hoitajien tilauksen voi tehdä myös internetissä: https://www.elastenhoito.fi, tällöin sinun täytyy olla rekisteröitynyt käyttäjä.

Huhtikuu 2024

Viikko 17

Huhtikuu 2024
14 1 2 3 4 5 6 7
15 8 9 10 11 12 13 14
16 15 16 17 18 19 20 21
17 22 23 24 25 26 27 28

Katso ajankohtaiset tiedot julkisilta Facebook -sivuiltamme!