Jäsenyys

Toivotamme kaikki lämpimästi tervetulleiksi MLL Myllykosken jäseniksi!

Jäsenenämme tuet toimintaamme Myllykosken perheiden hyväksi sekä lasten hyvinvointia valtakunnallisesti.

Yhdistyksen jäsenenä sinulla on oikeus osallistua yhdistyksen sääntömääräisiin kevät- ja syyskokouksiin. Pääset siis vaikuttamaan Myllykosken lapsille, nuorille ja lapsiperheille suunnattuun tapahtuma- ja toimintatarjontaan. Kevät- ja syyskokouksiin kutsutaan kaikki jäsenet kokouksen ajankohdan lähestyessä.

Saat lisäksi käyttöösi yhdistyksen jäsenedut, voit tutustua niihin alla olevan linkin kautta.

Voit valita juuri sinulle sopivan tavan kannattaa toimintaamme joko osallistumalla aktiivisesti toimintaamme ja tapahtumiin tai esimerkiksi maksamalla jäsenmaksun kannatuksen vuoksi.

Tutustu valtakunnallisiin jäsenetuihin tästä!

MLL:n Myllykosken yhdistyksen jäsenmaksut 2024

Aikuisjäsen 25,-

Lapsijäsen 0,-  (0-17v)

Muista liittää myös lapsesi (alle 15v.) jäseneksi. Se onnistuu helposti netin kautta ilmaiseksi. Näin saat koko perheelle jäsenedut.

Liity jäseneksi tästä!

Katso ajankohtaiset tiedot julkisilta Facebook -sivuiltamme!